U ontvangt per e-mail uw kaarten met een persoonlijke QR-code. Print deze uit en neem uw uitgeprinte kaarten mee naar de voorstelling. Wij scannen uw kaarten als u de zaal binnengaat.
Let op: wanneer de kaartenknop niet zichtbaar is, is de voorstelling óf uitverkocht, óf nog niet in de verkoop.
Voorstelling uitverkocht?
Als u uw naam, email-adres en telefoonnummer doorstuurt naar info@roodebioscoop.nl - o.v.v. wachtlijst en de naam en datum van de voorstelling - dan kunnen we u op een wachtlijst plaatsen.
Wel betaald, geen kaarten ontvangen?
Hebt u geen toegangskaarten in uw mailbox ontvangen, maar is het geld wel van uw rekening afgeschreven? Neem dan contact met ons op via info@roodebioscoop.nl of 020 6257500.
Reserveren voor voorstellingen
Het is bij ons niet mogelijk om kaarten te reserveren zonder betaling.
Kaarten aan de kassa
U kunt natuurlijk aan de kassa van het theater op de avond zelf kaarten kopen als de voorstelling nog niet is uitverkocht.
Let op: u kunt alleen op de dag van de voorstelling zelf kaarten kopen vanaf een uur voor aanvang. Op andere momenten en voor andere voorstellingen is onze dagkassa niet open.
Bereikbaarheid kantoor
We zijn op maandag tot en met vrijdag tussen 10.00 en 17.00 bereikbaar: 020 6257500.
In het weekend zijn wij niet aanwezig/bereikbaar op kantoor, we beantwoorden wel de mail die u stuurt naar info@roodebioscoop.nl.